Hopp til innhold

Bak lanseringen av den nye merkevaren ligger det tre år med innsikt, analyser og prosjektarbeid. 

– Så å si hele Moelven har vært representert i referansegrupper og arbeidsgrupper, og sammen har vi utviklet en ny verdiplattform, med misjon, visjon, verdier og personalidé, samt grafisk profil som kler dagens og morgendagens Moelven, sier Magne Vikøren, kommunikasjonsdirektør i Moelven. 

Ny og moderne retning

Den visuelle profilen som nå er blitt skiftet ut har eksistert i mer eller mindre samme stil siden 1970-tallet. Denne har gjort en fin jobb for Moelven i mange år, men nå tar konsernet historien med seg, og går i en mer moderne retning.  

– Både verden og Moelven har endret seg mye på denne tiden. Vi er opptatt av at identiteten vår skal kle det vi gjør i dag og hvor vi vil være i framtiden. Derfor var det nå på tide med en oppussingsjobb, sier Morten Kristiansen. 

Les mer på moelven.no